Funkar det att styra en dimmer med detta: http://www.thomann.de/se/stairville_dmxmaster_i.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Går det dessutom att länka vidare för att styra några led-kannor?
Endast för rörligt eller funkar det för dimmer?
-
Jakob Nilsson
- PAR-36

- Presentation: Arbetar främst som DJ på olika typer företagsevent samt på flertalet festvåningar. Är också verksam som ljudtekniker och har på senare tid börja pula mer och mer med ljus.
-
David Hugoson
- PAR-20

- Presentation: Bedriva Danza med inriktning Ljud, Ljud, Dans och Event.
- Kontakt:
Re: Endast för rörligt eller funkar det för dimmer?
Den går utmärkt att styra LED-kannor med, det gör jag själv.
-
Jakob Nilsson
- PAR-36

- Presentation: Arbetar främst som DJ på olika typer företagsevent samt på flertalet festvåningar. Är också verksam som ljudtekniker och har på senare tid börja pula mer och mer med ljus.
jo led-kannorna vet jag att det går att styra. Frågan är om man kan styra en dimmer (8 kanaler), sen länka vidare till led-kannorna?
- Jonathan Olsson
- PAR-36

- Presentation: Har sysslat med ljud, ljus, teknik för alltid... Driver Adapt AB och befinner mig oftast i Skövde.
- Kontakt:
Står att det går att styra fixturer med upp till 16 kanaler, så ja.Jakob Nilsson skrev:jo led-kannorna vet jag att det går att styra. Frågan är om man kan styra en dimmer (8 kanaler), sen länka vidare till led-kannorna?
Jonathan Olsson
Site manager Skövde
Adapt AB
Site manager Skövde
Adapt AB
-
Daniel Noise Johansson
- PAR-20

kapar tråden lite då min fråga gäller samma bord...!
finns det någon möjlighet att se vilka Scener och Chases utan att ha inkopplade Scanners, LED kannor mm?!
finns det någon möjlighet att se vilka Scener och Chases utan att ha inkopplade Scanners, LED kannor mm?!
Fan av 3Fas feat Nollan!