Någon som var nere i Frankfurt och lyssna på KuF?
eller har någon rattat det någongång?
Kling und Freitag
-
Anders Frökärr
- Rookie

- Kontakt:
-
Joel Lundgren
- PAR-20

- Presentation: Ljudtekniker, production manager, monitor - London UK
-
Raderad användare1
- PAR-30

- Presentation: Denna användare är anonymiserad enligt önskemål
-
Anders Frökärr
- Rookie

- Kontakt:
Jo fan vi lira på Sveriges största afterski i tandedalen för några veckor sedan. 8000-10000 pers. vi har alltid kört JBL 4887 Vertec innan. men iår testa vi med KuF. Jag personligen tycker att KuF spöade skiten ur 4887. (nu blir många JBL-fan arga) men jag måste säga det, citat som jag svarar på innan jag får frågan, Inställningar!!!! Jag vet att det gör betydelse vilken inställning man har på 4887. Men då kan jag också säga att Septon har satt ihop och byggt systemet, vi mätte och räkna på grader exakt efter tabell, plock plock och finlir. KuF slängde vi upp 2st T5 stacka 1st T9 4st 2x18
snabbt och lätt häften av riggningstiden. Så för min del är 4887 pasè. PS alla JBL fanatiker, Vi har bara JBL på lager idag och jag kan bara säga att dom har tappat stinget, Skriv ett PM så kan jag grymta vidare
simma lungt
snabbt och lätt häften av riggningstiden. Så för min del är 4887 pasè. PS alla JBL fanatiker, Vi har bara JBL på lager idag och jag kan bara säga att dom har tappat stinget, Skriv ett PM så kan jag grymta vidare