Kling und Freitag

Här kan du diskutera andra frågor rörande ljud & musik som inte passar in i någon av ovanstående kategorier.
Anders Frökärr
Rookie
Rookie
Kontakt:

Kling und Freitag

Inlägg av Anders Frökärr »

Någon som var nere i Frankfurt och lyssna på KuF?
eller har någon rattat det någongång?

Joel Lundgren
PAR-20
PAR-20
Presentation: Ljudtekniker, production manager, monitor - London UK

Inlägg av Joel Lundgren »

Japp, jag körde ett K&F 3 toppar 3 basar per sida både ute och inne i Spanien, mycket överaskad! Lät väldigt bra enligt min mening.

Något speciellt du tänkte på?
Joel Lundgren

Raderad användare1
PAR-30
PAR-30
Presentation: Denna användare är anonymiserad enligt önskemål

Inlägg av Raderad användare1 »

Joel vi kanske ses om i sommar :) ska ner till Cala Bona om 6 dagar!

Anders Frökärr
Rookie
Rookie
Kontakt:

Inlägg av Anders Frökärr »

Jo fan vi lira på Sveriges största afterski i tandedalen för några veckor sedan. 8000-10000 pers. vi har alltid kört JBL 4887 Vertec innan. men iår testa vi med KuF. Jag personligen tycker att KuF spöade skiten ur 4887. (nu blir många JBL-fan arga) men jag måste säga det, citat som jag svarar på innan jag får frågan, Inställningar!!!! Jag vet att det gör betydelse vilken inställning man har på 4887. Men då kan jag också säga att Septon har satt ihop och byggt systemet, vi mätte och räkna på grader exakt efter tabell, plock plock och finlir. KuF slängde vi upp 2st T5 stacka 1st T9 4st 2x18
snabbt och lätt häften av riggningstiden. Så för min del är 4887 pasè. PS alla JBL fanatiker, Vi har bara JBL på lager idag och jag kan bara säga att dom har tappat stinget, Skriv ett PM så kan jag grymta vidare :D simma lungt

Skriv svar