Nja började studera och då blev det inte så mycket tid att titta in här,
Sammanfattat hur det gick är denna historia.
Först när jag kom ner blev det väldig om strukturering var nämligen mycket komunikations missar mellan ström/el sektionen på lägret och sevice sektionen som vi behövde vara i kontakt med inför lägret som gjorde att vi inte fick ström ut där vi behövde... och sen var våran el/kabel ansvarige inte riktigt den bästa jag träffat.
Det var nämligen så att vi fick allt utan ip-klassning då han inte hade tänkt på det, efter det så fick vi helt tänka om.
Hela utrustningen som jag och en till hade på plats i ljus och ameraturer var 1200 fotogenlyktor och ca 400 par 16 med massor av hand snickrade hus till dem. där det fick plats 4 par 16 i varje.
Eftersom alla problem så blev det helt enkelt om prioritering att göra, tre av spåren med och två stationer på varje av de språren (6st stationer på varje spår) fick elekriskt ljus med mobila elvärk av modell kipor IG1000 och IG2000 samt starten som låg tillräckligt nära en väg för att få en kabel dragen dit.
Så efter många problem och oändliga förhandlingar med el/ström sektionen blev det som det blev och mest fotogen lyktor lyste upp men länkar lite bilder och om du undrar något mer så är det bara att fråga
Några bilder i bildspelet som visar lite av resultatet
http://goo.gl/asBnq" onclick="window.open(this.href);return false;
Mycket bilder finns tyvärr inte då detta skedde på natten och de som fota var mycket mer intresserade av att fota dagliga aktiviteter, snyggt blev det och uppskattat också men inte ett dugg som planerat från början, men det blir det ju sällan.