Hej! Jag har snubblat över ett SAMSON SX3200. Och undrar hur bra det är? Är det någon som erfarenheter om steget?
Jag har försökt att leta efter Recensioner om det men har inte hittat nått, bara fakta om det. Så är det någon som vet nått eller tycker nått om det så var vänlig och berätta.
SAMSON SX3200?
- Fredrik Ulvenkrantz
- Rookie

- Presentation: En helt vanlig kille som bara råkar äga en dj utrustning.. som han ibland dammar av för olika tillställningar.
SAMSON SX3200?
Vart f"n ska den här jävla skit sladden sitta då?...
- Johan Eriksson
- PAR-20

- Presentation: Allt i allo med dansbands-familj i ryggen.
Har varit med på de mesta från barndom. - Ort: Sundsvall
- Kontakt:
Re: SAMSON SX3200?
Funkar som lowmid/kickbas steg. Låter inget vidare i övrigt enligt mig.
-
Marcus Sandberg
- PAR-64

- Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
- Kontakt:
Jag har et SX2400. Som sagt det är ett budget steg och man får räkna med det. Jag använder mitt mest till den billiga party riggen som vanliga svennson hyr. Jag har fått byta mina Speacon kontakter eftersom att orginalen är väldigt billiga bräckliga. Den haverera på andra gigget det va ute på. Det är lågnt ifrån samma kvlaitet som mitt Lab1300C
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fredrik Ulvenkrantz
- Rookie

- Presentation: En helt vanlig kille som bara råkar äga en dj utrustning.. som han ibland dammar av för olika tillställningar.
Okej då vet jag lite bättre. Fast jag skulle vilja ha lite mer detaljer om vad som inte är bra. Det kostar ju i alla fall 7500 - 8500:- nytt i sverige nått borde va bra med det med tanke på priset. För inte ligger det väll i klass med Behringer eller Alto.. eller?
-
Marcus Sandberg
- PAR-64

- Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
- Kontakt:
Det är i klass bättre än Alto och Behringer. Man kan säga så att man får mycket steg för pengarna.Fredrik Ulvenkrantz skrev:Okej då vet jag lite bättre. Fast jag skulle vilja ha lite mer detaljer om vad som inte är bra. Det kostar ju i alla fall 7500 - 8500:- nytt i sverige nått borde va bra med det med tanke på priset. För inte ligger det väll i klass med Behringer eller Alto.. eller?
- Fredrik Ulvenkrantz
- Rookie

Fast inte så bra steg?.. eller? 
-
Marcus Sandberg
- PAR-64

- Kontakt:
Man får steg efter priset. Eb bra tummregel e att dyrare steg e bättre och billigare steg sämre. Med tanke på att Alto och Behringer stegen e billigare så e dom sämre. Medans Lab Crown och QSC dyrare och bättre.Fredrik Ulvenkrantz skrev:Fast inte så bra steg?.. eller?