Då var det dags att bevisa sin okunskap...
Jag ska göra några gigg på ovan nämnda skapelse och vill recall safea EQ och Aux send nivå på kanalerna. Jag trodde att man klickade i Global Recall Safe, valde enable och klickade i de saker man vill undanta från recall när man trycker på knappen, i detta fall AUX Send och EQ. Men tydligen räcker inte det. Det värsta är att jag inte riktigt kan felbeskriva för det betedde sig olika hela tiden. Ibland dog aux sendarna helt, ibland fungerade det som tänkt.
Har jag missat något?
Tack på förhand!
Recall safe 01V96
-
Per Johanson
- PAR-64

Recall safe 01V96
When you play music in a room designed for basketball, you take your chances. -Frank Zappa
- Lars Magnus Johansson
- PAR-30

- Presentation: Hustekniker och samlare av maskiner med vita och svarta tangenter
- Kontakt:
-
Per Johanson
- PAR-64

- Lars Magnus Johansson
- PAR-30

- Presentation: Hustekniker och samlare av maskiner med vita och svarta tangenter
- Kontakt:
Jag har ingen aning vad som kan vara problemet till din första fråga.
Group Master : In Fader etc.... betyder att du kan recall safe:a fader och mutegrupper. Du har ju individuella fadergrupper för inputs och outputs. Samma med Mutegrupper.
Hmm....nu blev jag osäker om det menas att du kan safe:a adresseringen eller om du safe:ar kanaler som är anslutna till en fadergrupp/mutegrupp.
L
Group Master : In Fader etc.... betyder att du kan recall safe:a fader och mutegrupper. Du har ju individuella fadergrupper för inputs och outputs. Samma med Mutegrupper.
Hmm....nu blev jag osäker om det menas att du kan safe:a adresseringen eller om du safe:ar kanaler som är anslutna till en fadergrupp/mutegrupp.
L
-
Per Johanson
- PAR-64