nån som provat chauvet colorstrip?
-
Mattias Carlsson
- PAR-64

- Kontakt:
nån som provat chauvet colorstrip?
Tänkte kolla om nån ha prova dessa och vad ni anser om dom.
är det nå tryck i ljuset?
jag ha fått ett jobb där vi komma behöva ha en del led bars så vi tänkte köpa in en 4-8 st, dom där chauvet ligger juh bra till i pris nya iaf eller finns det nån likvärdig som e bättre?
tacksam för svar
är det nå tryck i ljuset?
jag ha fått ett jobb där vi komma behöva ha en del led bars så vi tänkte köpa in en 4-8 st, dom där chauvet ligger juh bra till i pris nya iaf eller finns det nån likvärdig som e bättre?
tacksam för svar
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Jag har köpt ett gäng (10st) av denna!!
http://www.starfelt.se/db/db.pl?sok=&id ... _vara.html
GRYMT bra tryck i den, 30watt och den lyser som en 1000wattare tycker jag
http://www.starfelt.se/db/db.pl?sok=&id ... _vara.html
GRYMT bra tryck i den, 30watt och den lyser som en 1000wattare tycker jag
- Nicke Löfgren
- PAR-64

Glömde skriva....den är IP klassad oxo så den går att ha den ute.
Men glöm inte fjärrkontrollen, annars går det inte byta adresser och auto program
Jo angående chauvet colorstrip så tyckte jag den inte var lika bra. färgena är inte blandad utan ligger i olika fält, samt få dmx kanaler, den jag köpte har fler dmx kanaler (11st) och helt blandade färger, fördelen med den är att jag kan ha 3st olika fält i varje. En effekt är att man kan få allt att rinna från ena sidan över till den andra
Men glöm inte fjärrkontrollen, annars går det inte byta adresser och auto program
Jo angående chauvet colorstrip så tyckte jag den inte var lika bra. färgena är inte blandad utan ligger i olika fält, samt få dmx kanaler, den jag köpte har fler dmx kanaler (11st) och helt blandade färger, fördelen med den är att jag kan ha 3st olika fält i varje. En effekt är att man kan få allt att rinna från ena sidan över till den andra
-
Mattias Carlsson
- PAR-64

- Kontakt:
okej tack för tipset
men om jag förstått det rätt så är den där du länka till på 5 dmx kanaler? och colorstripen e väl på 4 dmx kanaler om jag ej minns fel.
sen är det fler dioder i en colorstrip och den e välmed på strx över 30 watt? fasst ha du prova begge och den här andra modellen är starkare så tror jag juh dig.
om jag ej minns fel på videos jag sett på colorstripen så ha väl den typ 8 st olika fält? så denkanman också få så ljuset från sida till sida och koppla man då ihop ett jäckla gäng blir detta rätt tufft skulle jag tro.
ska forska vidare i armaturen du föreslog:)
tack för svar
men om jag förstått det rätt så är den där du länka till på 5 dmx kanaler? och colorstripen e väl på 4 dmx kanaler om jag ej minns fel.
sen är det fler dioder i en colorstrip och den e välmed på strx över 30 watt? fasst ha du prova begge och den här andra modellen är starkare så tror jag juh dig.
om jag ej minns fel på videos jag sett på colorstripen så ha väl den typ 8 st olika fält? så denkanman också få så ljuset från sida till sida och koppla man då ihop ett jäckla gäng blir detta rätt tufft skulle jag tro.
ska forska vidare i armaturen du föreslog:)
tack för svar
- Nicke Löfgren
- PAR-64

-
Mattias Carlsson
- PAR-64

- Kontakt:
okej finns en här som heter american dj megapixel led.
http://www.limelight.nu/adj-led/adj-led.htm
den ser ut som colorstripen men ha upp till 28 dmx kanaler
inga fler som ha tips på vad man ska satsa på? vad får man ut mest för pengarna om man köper?
http://www.limelight.nu/adj-led/adj-led.htm
den ser ut som colorstripen men ha upp till 28 dmx kanaler
inga fler som ha tips på vad man ska satsa på? vad får man ut mest för pengarna om man köper?
- Nicke Löfgren
- PAR-64

-
Mattias Carlsson
- PAR-64

- Kontakt: