Kina slutsteg!
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
-
Andreas Högberg
- Rookie

- Kontakt:
Jag funderar mer på hur du inte kan vara säker på priset, då du i ursprungstexten skriver att du "Beställde just 2st slutsteg från kina".Sedan 700USD är säkert vid köp av minst 10st!
Men som sagt, hur tänker du testa dem? Köra Lab´s tester? Kortsluta & lägga på konstiga laster och köra dem fullt ut i 8 timmar?
- Mikael Hedman
- PAR-36

- Presentation: Part time DJ från Sundsvall. Ljud & Ljus för mindre tillställningar.
Det var Per som skrev det priset inte jag! Jag vet exakt vad dom kostar att ta hem och det är betydligt mer än 700USD!
Få se vad dom säger om det är patent problem eller ROHS! Vill inte riskera att bli av med en massa pengar om det ska vara problem!
Vet inte riktigt hur jag ska testa dem har inget som klarar den effekter
Brukar i vanliga fall köra sinustoner över en högtalare och använda mig av volt + ampere meter.
Få se vad dom säger om det är patent problem eller ROHS! Vill inte riskera att bli av med en massa pengar om det ska vara problem!
Vet inte riktigt hur jag ska testa dem har inget som klarar den effekter
-
Per Johanson
- PAR-64

- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Mikael Hedman
- PAR-36

- Presentation: Part time DJ från Sundsvall. Ljud & Ljus för mindre tillställningar.
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Mikael Hedman
- PAR-36

- Mikael Hedman
- PAR-36

Svaret:

Så det var en annan modellthe problem with the products is only FD series , the FD series is belong to TD-CLASS technique , this technique is developed by your country one technician . and he registed his right from your goverment . just my friend afraid whether when ship the products into your country , whether can make you get it . only worry , before this we never sell to your country about the FD series . another directly explaination , it is my friend purchased the original TD-class amplifier , copy success , the quality and the technique the same with the original. even the sound processor ability the same with the original . this is the reason what my friend's worry . whether your country's goverment will take apart from your hands to check the products . or not . he don't know.