Jag har trekants tross vilket gör det lite svårare för mig att välja led kanna än dom som har fyrkants tross om man nu vill ha kannorna inuti trossen och färgsätta den.
fick hem ett gäng småa par 36 liknande saker som jag iof får in i trossen men som jag tycker är lite svaga, dessutom är det washar
min fråga är hur ni gör? ska man ha spot eller wash i trossen?
och viken styrka bör man ha för det ska ge nån effekt?
och framför allt vad finns det för alternativ till lampa? ha ej hitta så många armaturer som till att börja med passar inuti trossen och sen om det ska va spot och nån styrka på dem också så är det svårt att hitta,. hadde jag endå fått in en par 56:a i trossen hadde detj uh varitl ite bättre iaf
tacksam för svar
Led kanna i tross
-
Mattias Carlsson
- PAR-64

- Kontakt:
- Fredrik Nilsson
- PAR-64

- Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
- Kontakt:
Den här finns ju men det är ingen led, har inte testat själv så jag vet inte om det är något drag i den
http://www.ljudia.se/cgi-bin/se/online/ ... ?id=932148 &cart_id=
http://www.ljudia.se/cgi-bin/se/online/ ... ?id=932148 &cart_id=
Work sucks, send me on tour!
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
-
Mattias Carlsson
- PAR-64

- Kontakt:
Jo vi har 2 st såna sen förut redan, det e väl inge super mega drag i dem men hyfsat iaf, men tanken är att vi vill helst ha led så man slipper byta lampor, kvaliten på den där med glödisar är inte den bästa heller desutom kostar dom juh en del om man jämför med en billig led, vi hadde tänkt skaffa oss 12 st av samma modell nämligen. så gärna tips på led