Har ett gäng Alkalite trackpods. Jag brukar lägga in dom i Hog2 som standard RGB. Problemet är att jag inte har någon intensity. vill ju kunna köra hela paketet på regel... Armaturen har ju ingen egen kanal för detta.
Hjälp
Hur styr ni LED
- David Klämberg
- PAR-36

- Presentation: HaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddå!
- Kontakt:
-
Marcus Sandberg
- PAR-64

- Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
- Kontakt:
Re: Hur styr ni LED
Finns det inte den funktionen där du kan göra din egen armatur och sätta DXM värdena mm?Jakob Berg skrev:Har ett gäng Alkalite trackpods. Jag brukar lägga in dom i Hog2 som standard RGB. Problemet är att jag inte har någon intensity. vill ju kunna köra hela paketet på regel... Armaturen har ju ingen egen kanal för detta.
Hjälp
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Jakob Berg
- PAR-20

Re: Hur styr ni LED
Förstår inte hur du menar... Göra en egen personality ?Marcus Sandberg skrev:Finns det inte den funktionen där du kan göra din egen armatur och sätta DXM värdena mm?Jakob Berg skrev:Har ett gäng Alkalite trackpods. Jag brukar lägga in dom i Hog2 som standard RGB. Problemet är att jag inte har någon intensity. vill ju kunna köra hela paketet på regel... Armaturen har ju ingen egen kanal för detta.
Hjälp
illuminate