Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Yupp, det låter kalas. Jag är inte förvånad över att du gillade det. Det är min klara favorit i den storleksklassen också. Dock har jag inte hört Meyer Melodie än.
Listpris är 34800 ex. moms
Danley Sound Labs - Hearing is believing
Linea Research - The new amplifier standard
CatCore - Smart "XLR over CAT" solutions
Vanguard Audio Labs - Great microphones make great music http://www.pointsource.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja billigt är det ju inte, men det är ju sällan det när det är bra.
Danley Sound Labs - Hearing is believing
Linea Research - The new amplifier standard
CatCore - Smart "XLR over CAT" solutions
Vanguard Audio Labs - Great microphones make great music http://www.pointsource.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Hasse Queisser skrev:Yupp, det låter kalas. Jag är inte förvånad över att du gillade det. Det är min klara favorit i den storleksklassen också. Dock har jag inte hört Meyer Melodie än.
Listpris är 34800 ex. moms
Ja, jag gillade den skarpt! Rätt storlek för mig... Kanske lite dyr med tanke på att jag bara har detta som en hobby just nu
Extremt underhållande inlägg efter att ha fått nedanstående känga av "Mr 20år efter vägarna" själv!
Nicke Löfgren skrev:
Nu snackar du massa goja!! Du är typiskt en som lala runt och hyr ut saker för noll peng näst intill för det är "skoj" Visst fan kan man tjäna pengar i denna branch också om man inte tänker som du och många andra!
Ser det inte som en hobby utan som en verksamhet. Köp och sälj för rätta pengar. TA ut en lön som du kan leva på. Avkastningen i bolaget invensterar du.
Känns konstigt att du sitter ena stunden och säger att jag förstör för alla seriösa företag genom att hålla på inom den här branschen på hobbynivå och på så sätt dumpa priser. Och sen är du själv där? Och jag som inta var där varken då och eller nu. Jag är en av de få här på forumet som lever på det här yrket, och har gjort det dom senaste 3åren.
Ja jag lever ju på mitt yrke så därför vet jag. syftningsfel?
Jag vet att av de 520 medlemmarna på det här forumet så är det en relativt liten del som lever uteslutande på det här! Därmed säger jag inte att jag är den enda, det finns många fler, men långt ifrån alla 520.
Denna modell sitter på Park Lane här i Göteborg, de låter riktigt bra! Ganska softa och behagliga även vid höga ljudnivåer. Fast min favorit e ju fortfarande Q...
Hej alla kollegor. Kul att höra att ni tyckte att det lät bra uppe i Ö-vik. Min kollega som gorde jobbet fick bihålsinflamation av allt regn så detta värmer att få höra. Om det är någon som vill titta på detta Martin PA eller testa det så hör av er.