Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hej jag har precis istallerat Martin LJ på min nya dator och stött på ett mindre roligt problem.
Utav någon underlig anledning vill den inte hitta DMX dongeln
Jag kommer så långt att den står och auto detectar men värkar fastna där.
Nån som vet vad det kan vara för fel?
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Det är den gamla dongeln jag har...
Det funkade ju på min gamla dator tycker man ju att det borde funka nu också.
Håller på att tar hem nya LJ se om det funkar bättre.
Har kollat alla USB ingångar på burken dongeln funkar super på kollegans dator men inte på min kan det vara nått att jag behöver uppdatera USB portarna trådlösa musen funkar fin fint.
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Såg att du hade lite bråttom också, varför inte ringa Martins 24/7 hotline så hjälper de dig direkt? +45 70 200 201 eller ringa Martin Sverige på måndag om det inte är lika båttom.
Carl Breander skrev:Har kollat alla USB ingångar på burken dongeln funkar super på kollegans dator men inte på min kan det vara nått att jag behöver uppdatera USB portarna trådlösa musen funkar fin fint.
Att musen fungerar betyder inte att just dongeln fungerar... Prova med nya drivisar eller om USB Legacy Support är påslaget i BIOS, stäng av det...
Har kollat alla USB ingångar på burken dongeln funkar super på kollegans dator men inte på min kan det vara nått att jag behöver uppdatera USB portarna trådlösa musen funkar fin fint.