Om vi ska ta och ransaka vad som har hänt så är det bland den största sandlådan och lågvatten märket i ett forum jag har varit med om.
Nu ska jag inte dra in alla i mina bedömningar , det finns ett flertal eller dom flesta som agerar 100% seriöst här med.
Mina inlägg som jag har haft här har varit helt sakliga efter trådens inlägg.
Vad har hänt?? Faktist så händer det samma sak i dom flesta trådar som skrivs i detta forum.
Det finns yngre ja även äldre som lägger in frågor som vill ha en analys eller ett svar.
Och vad händer? DET svävar iväg av dessa personer som har en sådan yrketserfarenhet som går till världhistorien.
Kunde dessa killar, så skulle dom provat att gå på vatten.
Denna låga attityd som är här är en riktig skam för "kåren". Ska ni svara på inlägg , kom med ett svar som kan bedömmas med trovärdighet.
Om INTE så tycker jag att ansvariga på detta forum kan lägga in en avdelning som heter SVAMMEL så dessa herrar kan skriva av sig.
Man måste ju ifåga sätta vad som försigår här? Jag har lyckas få 3 tre varningar sista dagarna??!?!! Vilket trams.
Bla över att jag hade svarat en inläggare som skulle köpa rörligt ljus.
Intressanta hopp mellan armaturena.
VariLite---Geni, Typ 100papp i skillnad på dessa.
Jag tycker du ska titta först på vilken budget du har på jobben eller kommer att ha. Därefter kan du titta på armaturer. Du får inte fler jobb om du har 4st Varilite
Varför inte kolla på typ Robe? Där kommer du få en bra ekonomi i dina jobb
Här er man Ribban på nivån, Mitt inlägg var helt sakligt men dessa små herrar ska leka viktig.
Ska ni ha ett forum som ska vara seriöst agera efter det oxo.
Sen att ni snacka personangrepp hit och dit är ju riktigt löljligt det med! Vet ni vad det är ?
Ett par EX:
Negativa kommentarer om en person och "Jag är bättre än du"-angrepp som "Du har inget liv" och dylikt.
Rasistiska, sexistiska, homofobiska kommentarer riktade mot andra användare. Även kommentarer om en deltagares religiösa eller etniska tillhörighet även om personen tillhör t.ex. en specifik religiös grupp.
Politiska gliringar, som att kalla någon "nazist", "kommunist", "sosse", "moderat" o.s.v.
Skällsord eller svordomar riktade mot andra användare.Hot om polisanmälan eller liknande åtgärder.Stavnings/grammatikangrepp.
Dödshot
Hot om att utsätta deltagare för politisk, religiös eller liknande förföljelse av en statsmakt, arbetsgivare eller dylik instans
Med detta inlägg vill jag att alla kan tänka sig för en och två gånger innan det svaras på ett inlägg.
Är ni osäker, starta en ny tråd och diskutera där.
För här har ni chansen att göra detta forum till en stor sajt inom denna yrketskår, som varken har ett fack eller en branchorganisation.
Tack för ordet.
SoundFox, drygt 20år efter vägarna