ADJ MEGA TRI BAR

Letar du efter något speciellt? Här kan du sätta ut dina köpes annonser!
Robert Tite
PAR-20
PAR-20
Presentation: Hej! Jag heter Robert Karlsson och jobbar med ljud vid företagsevent, konferenser, teater samt mindre konserter och festivaler med huvudinriktning mot livemusik. Själv eller med mitt team. Hyr även ut Ljud Ljud Backline och mindre Scener i Stockholmsområdet. Är trumslagare i grunden. Firman heter TITE AB och vi använder oss av märken så som; d&b Allen & Heath Martin JBL Yamaha Bose Sennheiser DPA Shure LAB Crown TAMA Sonor Ampeg Fender Black Magic

ADJ MEGA TRI BAR

Inlägg av Robert Tite »

Hej!

Söker 4-8 st ADJ MEGA TRI BAR för köp denna vecka

Vänligen Robert Karlsson
Stockholm

Karl Jansson
PAR-20
PAR-20
Presentation: Jobbar som säljare på Woodlite Sweden AB, först och främst för begagnad ljusutrustning.

Re: ADJ MEGA TRI BAR

Inlägg av Karl Jansson »

Hej Robert,

Om du fortfarande söker så säljer vi Mega Tri Bar, https://www.woodlite.se/used-adj-mega-tribar-110cm/

Allt gott
Karl
Karl@woodlite.se

Robert Tite
PAR-20
PAR-20
Presentation: Hej! Jag heter Robert Karlsson och jobbar med ljud vid företagsevent, konferenser, teater samt mindre konserter och festivaler med huvudinriktning mot livemusik. Själv eller med mitt team. Hyr även ut Ljud Ljud Backline och mindre Scener i Stockholmsområdet. Är trumslagare i grunden. Firman heter TITE AB och vi använder oss av märken så som; d&b Allen & Heath Martin JBL Yamaha Bose Sennheiser DPA Shure LAB Crown TAMA Sonor Ampeg Fender Black Magic

Inlägg av Robert Tite »

Topp! Vad tar ni ha för 4 stycken?

Karl Jansson
PAR-20
PAR-20
Presentation: Jobbar som säljare på Woodlite Sweden AB, först och främst för begagnad ljusutrustning.

Inlägg av Karl Jansson »

Glad fredag!
Mejla mig på Karl@woodlite.se så tar vi det där ifrån.

Allt gott
Karl

Skriv svar