Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tjeena!
Jag har en kund som är intresserad utav upsmoke!
Jag har tidigare använd mig utav Geyser RGB, fantastiskt resultat... har dock inte använt några fler sen dess.
Men nu så är tanken att jag skall köpa in ett par själv!
Dem som är nyfikna på är
Geyser RGB
EUROLITE NSF-350 LED
ADJ Fog Fury Jett
Finns det några mer som jag borde kolla in?
Vad har ni för erfarenheter utav dessa samt andra maskiner?
Presentation: Ljustekniker som tycker om ljud.. arbetat ett par år som ljustekniker både inom teater, show och turné både i Sverige och utomlands.. Har under de senaste åren börjat lära mig lite ljud också t.ex. att gainratten alltid sitter överst på ljudmixern och att lyckas få ett band att låta hyfsat ur ett PA.
jag har kört ADJs. kan säga att den kräver en del tid att ladda upp trycket mellan puffarna. så man får köra kora intervaller, inte för ofta. men jag körde dem med ADJs fakeCo2 vätska och den fungerade bra. bra pelare som försvann fort. (Med vanlig vätska så blir lokalen snabbt rökfylld).
LEDen fungerade ok. RGBA. ite de kraftigaste men helt ok för priset.
Har du chansen testa Atari tillåter plånboken så tror jag på bättre resultat ifrån dem.
JohannesOlsson skrev:jag har kört ADJs. kan säga att den kräver en del tid att ladda upp trycket mellan puffarna. så man får köra kora intervaller, inte för ofta. men jag körde dem med ADJs fakeCo2 vätska och den fungerade bra. bra pelare som försvann fort. (Med vanlig vätska så blir lokalen snabbt rökfylld).
LEDen fungerade ok. RGBA. ite de kraftigaste men helt ok för priset.
Har du chansen testa Atari tillåter plånboken så tror jag på bättre resultat ifrån dem.
Johannes
Tack för ett bra inlägg! Då är ADJ'n inte längre aktuell då vi behöver en "pigg och allert" maskin!
Ja jag blev faktiskt nyfiken på Atari maskinen! Det blir nog att ta hem en sån iaf!