Hur styr ni LED

Här kan du diskutera analoga, digitala, hårdvarubord, mjukvarubord mm.
Jakob Berg
PAR-20
PAR-20

Hur styr ni LED

Inlägg av Jakob Berg »

Har ett gäng Alkalite trackpods. Jag brukar lägga in dom i Hog2 som standard RGB. Problemet är att jag inte har någon intensity. vill ju kunna köra hela paketet på regel... Armaturen har ju ingen egen kanal för detta.

Hjälp
illuminate

Användarvisningsbild
David Klämberg
PAR-36
PAR-36
Presentation: HaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddåHaddå!
Kontakt:

Inlägg av David Klämberg »

Detta hjälper ju givetvis inte dig, men i E:CUE kan man styra vilka kanaler mastern skall påverka. Perfekt med skrotarmaturer som saknar vissa grundläggande funktioner... (Äger själv ett par trackpods) Till salu billigt för den som vill! :-)
Bönder gör på Bönders vis!

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Kontakt:

Re: Hur styr ni LED

Inlägg av Marcus Sandberg »

Jakob Berg skrev:Har ett gäng Alkalite trackpods. Jag brukar lägga in dom i Hog2 som standard RGB. Problemet är att jag inte har någon intensity. vill ju kunna köra hela paketet på regel... Armaturen har ju ingen egen kanal för detta.

Hjälp
Finns det inte den funktionen där du kan göra din egen armatur och sätta DXM värdena mm?
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Jakob Berg
PAR-20
PAR-20

Re: Hur styr ni LED

Inlägg av Jakob Berg »

Marcus Sandberg skrev:
Jakob Berg skrev:Har ett gäng Alkalite trackpods. Jag brukar lägga in dom i Hog2 som standard RGB. Problemet är att jag inte har någon intensity. vill ju kunna köra hela paketet på regel... Armaturen har ju ingen egen kanal för detta.

Hjälp
Finns det inte den funktionen där du kan göra din egen armatur och sätta DXM värdena mm?
Förstår inte hur du menar... Göra en egen personality ?
illuminate

Skriv svar