Lab gruppen, Jbl, wizard.
-
Nicklas Ericsson
- Rookie

- Inlägg: 29
- Blev medlem: tis 24 nov 2015, 17:06
- Presentation: Nicklas heter ja 43 år från Västerås , jobbat till o från som DJ i 27 år o även som ljudtekniker,scener,tält,ljud o ljus , spelar även trummor o gitarr , en musik nörd alltså .
Lab gruppen, Jbl, wizard.
2 st lab gruppen 4000, kraftfulla steg . 12000kr för båda, två st Jbl toppar dubbla 15" o 1.5" drivers, 3500kr, 4st ljuseffekter Martin kopior av wizard extreme, ser likadana ut, säljes med case. 10000kr, ev byten mot aktiva toppar typ Turbosound, Yamaha, Jbl. Även aktiva basar 18" .
-
Thomas Dahlström
- Rookie

- Inlägg: 9
- Blev medlem: tis 09 jan 2007, 14:49
- Ort: Audiosystem Svenska AB
Re: Lab gruppen, Jbl, wizard.
Hej jag är intresserad av dina slutsteg Lab 4000.
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster

