Lab gruppen, Jbl, wizard.

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
Nicklas Ericsson
Rookie
Rookie
Inlägg: 29
Blev medlem: tis 24 nov 2015, 17:06
Presentation: Nicklas heter ja 43 år från Västerås , jobbat till o från som DJ i 27 år o även som ljudtekniker,scener,tält,ljud o ljus , spelar även trummor o gitarr , en musik nörd alltså .

Lab gruppen, Jbl, wizard.

Inlägg av Nicklas Ericsson »

2 st lab gruppen 4000, kraftfulla steg . 12000kr för båda, två st Jbl toppar dubbla 15" o 1.5" drivers, 3500kr, 4st ljuseffekter Martin kopior av wizard extreme, ser likadana ut, säljes med case. 10000kr, ev byten mot aktiva toppar typ Turbosound, Yamaha, Jbl. Även aktiva basar 18" .

Thomas Dahlström
Rookie
Rookie
Inlägg: 9
Blev medlem: tis 09 jan 2007, 14:49
Ort: Audiosystem Svenska AB

Re: Lab gruppen, Jbl, wizard.

Inlägg av Thomas Dahlström »

Hej jag är intresserad av dina slutsteg Lab 4000.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 14 och 0 gäster