Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Blir en ganska lugn sommar för mig i årmen det är skönt det. Ekebofestivalen i Ängelholm, 3 scener +1 rigg till ett band + miljöbelysning i 2 festival tält. Samtidigt gör vi ljus på tennisveckan i båstad och en reggaefestival i malmö.
Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
Jag ska åka till Öland en vecka till någon camping och göra allt från irländsk folkmusik till rock. Sen blir det Donsö utanför Götet en sväng vecka 30 och göra någon festival av något slag och tillsist en resa till Örebro och scenchefande några dagar på Frizonfestivalen. Typ...
För mig blir det samma sväng som förra året, Barnens Allsång från Skansen, 5 gig på Saknsen i Sthlm å sedan 17 ute i landet, premiär i morgon och slut den 17 aug.
På Mallorca ska du vara glad om du äns har en så kallad " mixplats " och för den delen vettig ström som inte ger dig en bokstavlig " Hår-resande" upplevelse... Viva españa, traballo de merda
På Mallorca ska du vara glad om du äns har en så kallad " mixplats " och för den delen vettig ström som inte ger dig en bokstavlig " Hår-resande" upplevelse... Viva españa, traballo de merda
haha jag har faktiskt en riktigt sjysst mixplats (forutom att den saknar dorr just nu! sa jag inte kan lasa om grejerna! ) men i ovrigt ar det super!
Elektrikerna och strommen ar livsfarliga och sakerhet nar det galler hagning av utrustning skiter spanjorerna fullstandigt i. Men nu har jag overtalat chefen at bestalla vajer och kedjor!