Mamma Mia?
-
Andreas Staglianó
- PAR-30

Mamma Mia?
Någon som vet någon på forumet som är inblandad i Mamma Mia produktionen som går på Cirkus i Stockholm?
-
Erik Lindvall
- PAR-36

- Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire. - Ort: Stockholm
- Kontakt:
-
Calle Brattberg
- PAR-30

- Jonas Lundin
- PAR-30

Är du lite sugen på vad som finns där i teknikväg kan du ju alltid kolla i en tidigare tråd som jag startade i ämnet.
http://www.ljudoljus.net/viewtopic.php?t=1438
http://www.ljudoljus.net/viewtopic.php?t=1438
Jonas "Joppe" Lundin
DJ, Ljud & Ljustekniker
DJ, Ljud & Ljustekniker
-
Andreas Staglianó
- PAR-30

Antar att Olof är inblandad i "ELVIS" som går direkt efter MM. Det kommer ner en hel del folk från Hudiksvall till "er", inte jag men någon annan från firman åker scenarbetare.
Har hört att dom skall använda samma teknik som MM stämmer detta??
Vilka programmerar?
Vem ljussätter?
Hör av er med vad ni vet
TpF
Andreas
Har hört att dom skall använda samma teknik som MM stämmer detta??
Vilka programmerar?
Vem ljussätter?
Hör av er med vad ni vet
TpF
Andreas
-
Calle Brattberg
- PAR-30

Hej Andreas. Nja, Samma teknik stämmer inte riktigt, Mamma Mia rivs direkt efter sista föreställning på Cirkus den 7 Januari, Och tas hem till UASL Stockholm för Service.
Mathias Hansen ljussätter Elvis såvitt jag vet. Sist jag pratade med honom skulle han göra det på GrandMA, Då det har fungerat bra under Mamma Mia och huset är förberett för det.
Mvh
Mathias Hansen ljussätter Elvis såvitt jag vet. Sist jag pratade med honom skulle han göra det på GrandMA, Då det har fungerat bra under Mamma Mia och huset är förberett för det.
Mvh
Brattberg
“we are not happy till youre not happy!”
“we are not happy till youre not happy!”
-
Olof Lindvall
- PAR-20

- Presentation: Delägare i företaget Stage & EventLight. Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik. Vi har vår grund inom den klassiska scenkonstens områden så som teater, dans, opera, cirkus och musikal, och det är där man finner vår styrka.
- Kontakt:
jovisst va! jag irrar omkring på denna glada musikal!!!
Som calle har sagt så är det nog dags för denna rigg att åka in på en ordentlig genomgång...den har snurrat på bra nu i ett par år!!!
Vet inte vad Mathias Hansen har tänkt sig för något, men det är nog dags för cirkus att konka upp sina pallar med lampor från källaren...
Har även hört att cirkus EV skulle ha köpt delar ur "Mamma Mia" riggen!
Jag kommer inte vara delaktig i "Elvis". Kommer hoppa in o täcka för två följeoperatörer under något tillfälle bara.
Men kul att Gladahudvik kommer o lirar, var på en föreläsning om denna teater grupp. Verkar va ett mycket härligt gäng och hoppas de kommer trivas.
Som calle har sagt så är det nog dags för denna rigg att åka in på en ordentlig genomgång...den har snurrat på bra nu i ett par år!!!
Vet inte vad Mathias Hansen har tänkt sig för något, men det är nog dags för cirkus att konka upp sina pallar med lampor från källaren...
Har även hört att cirkus EV skulle ha köpt delar ur "Mamma Mia" riggen!
Jag kommer inte vara delaktig i "Elvis". Kommer hoppa in o täcka för två följeoperatörer under något tillfälle bara.
Men kul att Gladahudvik kommer o lirar, var på en föreläsning om denna teater grupp. Verkar va ett mycket härligt gäng och hoppas de kommer trivas.
MVH
Olof Lindvall
Stage & EventLight Stockholm
+4670-39 40 131
olof@stageeventlight.se
http://www.stageeventlight.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Olof Lindvall
Stage & EventLight Stockholm
+4670-39 40 131
olof@stageeventlight.se
http://www.stageeventlight.se" onclick="window.open(this.href);return false;