Bildtråd: Hultsfred 2005

Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64

Inlägg av David Wennberg »

MrBrown: Ja, det var en mysig bussresa det där :)

Vad kommer hända i tältet i sommar? De två senaste åren tycker jag bägge har varit mycket bra, är det någon stor förändring?

/David
KISS. Keep It Simple Stupid.

Morgan Brown
PAR-30
PAR-30
Kontakt:

Inlägg av Morgan Brown »

Dawen

Ja vi kom ju på det att asfallt var fusk..=) så nu ska vi börja byggdagen med att sprätta bort den..! hehe

Nej men det kommer bli mycket video och en större helhets känsla tror jag. sen har vi stekt era motorer eftersom ni ändå bara kör ner kättingpåsen i motorn..=)

morgan
"THERE IS NO WE IN TEAM BUT THERE IS A U IN CUNT"

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64

Första året jag var med så körde vi ju inte en kättingpåse genom motorn, utan körde med fasfel och förbi ändläget :roll: :oops: Jag var inte i närheten någon av gångerna dock.

Däremot så är det delvis mitt fel att det är decimeterdjupa gropar i den där asfalten. Meyerlådor väger visst en del :P

Jag går med på handspel, men då får du och Tobbe vara kedjeoperatörer 8)

Var det du eller Tobias som var ansvarig för ljusdesignen på Berns i måndags? Snyggt var det iaf! Jag hejade på Tobbe en snabbis på Cirkus, var där och lämnade lite mikar.

/D

Morgan Brown
PAR-30
PAR-30
Kontakt:

Inlägg av Morgan Brown »

Dawen

Tobbe har hängt in en rigg där, jag tyckte det såg förjävligt ut men det var bara för att jag träffade det spritstinkande fyllot som körde ljuset.

ärligt så såg jag inte så mycket, svårt att misslyckas på den riggen..!

Morgan
"THERE IS NO WE IN TEAM BUT THERE IS A U IN CUNT"

Användarvisningsbild
David Wennberg
PAR-64
PAR-64

MrBrown: Ljusdesignen var det enda jag kommenterade. Operatören lyckades ju inte ens få alla lampor att lysa som de skulle :)

Skriv svar