Bilder från SOF 2005

Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Kontakt:

Bilder från SOF 2005

Inlägg av Henrik Hansson »

Nu finns bilder från StudentOrkesterFestivalen 2005 i Linköping att beskåda på www.forte.studorg.liu.se.

/H
Henrik Hansson
info AT moodylighting DOT com
www.moodylighting.com

Erik Lindvall
PAR-36
PAR-36
Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire.
Kontakt:

Inlägg av Erik Lindvall »

Kul o se lite bilder inifrån Folketspark. Må säga att ni är duktiga på att arrangera konserter och discon, För att inte jobba med det på heltid utan idéell. :P
Stage & EventLight
Your Show - Our case

Besök vår katalog: www.stageeventlight.se/katalog

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Presentation: Frilansande och gör lite av varje. Gillar blåbärssmoothie och tar gärna en snus ibland, bara för att göra livet lite festligare.
Kontakt:

forte arrangerar inget, vi är endast teknikleverantörer.

/HenrikH
Henrik Hansson
www.moodylighting.com

Erik Lindvall
PAR-36
PAR-36
Presentation: Stage & EventLight är företaget som förser Sveriges scener med professionell ljus- och scenteknik.
Dry-Hire.
Kontakt:

Inlägg av Erik Lindvall »

HenrikH skrev:forte arrangerar inget, vi är endast teknikleverantörer.

/HenrikH
Men ni riggar väl allt och sköter tekniken. Då arrangerar ni väl tekniken åt konserterna och discona lr?!
Stage & EventLight
Your Show - Our case

Besök vår katalog: www.stageeventlight.se/katalog

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Kontakt:

Lydnill skrev:
HenrikH skrev:forte arrangerar inget, vi är endast teknikleverantörer.

/HenrikH
Men ni riggar väl allt och sköter tekniken. Då arrangerar ni väl tekniken åt konserterna och discona lr?!
Jodå. Men vi arrangerar inga evenemang. SOF anlitar oss att göra tekniken till scener och diskon osv osv. :D

/HenrikH
Senast redigerad av 1 Henrik Hansson, redigerad totalt 0 gånger.
Henrik Hansson
www.moodylighting.com

Gäst

Inlägg av Gäst »

Det var ett annorlunda språkbruk må jag säga. Arrangör är den som arrangerar arrangemanget, kan förvisso vara samma som teknikleverantören men vanligtvis är det två skilda entiteter. Det är nog rätt bra att hålla sig till en allmänt accepterad nomenklatur annars blir det lätt missförstånd.

Jag är så hemskt amerikaniserad så jag använder "supplier" om leverantörerna och ganska ofta även "promotor" om lokalarrangören.

Henrik Hansson
PAR-36
PAR-36
Kontakt:

Ingo skrev:Det var ett annorlunda språkbruk må jag säga. Arrangör är den som arrangerar arrangemanget, kan förvisso vara samma som teknikleverantören men vanligtvis är det två skilda entiteter. Det är nog rätt bra att hålla sig till en allmänt accepterad nomenklatur annars blir det lätt missförstånd.

Jag är så hemskt amerikaniserad så jag använder "supplier" om leverantörerna och ganska ofta även "promotor" om lokalarrangören.
Ja det låter ju vettigt.
Henrik Hansson
www.moodylighting.com

Skriv svar