Sunlight Magic 3d easyview
-
Johan Olsson
- PAR-20

- Presentation: 17 år bosatt i Jönköping. Jobbar en del på fritiden med enklare ljusjobb, söker nu sommarjobb!
Sunlight Magic 3d easyview
Hejsan! Det var ett tag sen nu, satt o bläddrade igenom min gamla tråd på forumet och kollade upp ett datorprogram för ljusstyrning. Nu är det ju så att jag inte har någon usb-dmx låda eller något ljus överhuvudtaget, jag tycker bara om att leka med programmet. Jag vill gärna skapa en ljusshow i programmet Magic 3d easyview, och det går bra med "scenbygget" där jag bygger truss och sätter upp armaturer. Men hur gör jag för att skapa själva showen? Kan man göra det i DEMO versionen? Är jag helt vilse?
- Emil Brolin
- PAR-64

- Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
- Kontakt:
Du proggar alla moment i stora Sunlight som du sen visualiserar i Easyview. Men skit i demoversioner. Sunlight är fritt att lada ner i fullversion på www.nicolaudie.com.
- Jonas Lundin
- PAR-30

Emil: Jag ser inte att det är gratis nånstans.
Johan: Jag gillade att leka med Lightconverse innan senaste demon släpptes som är för stor för min dator. Går att hämta en version gratis som fungerar på http://www.lightconverse.net
Johan: Jag gillade att leka med Lightconverse innan senaste demon släpptes som är för stor för min dator. Går att hämta en version gratis som fungerar på http://www.lightconverse.net
Jonas "Joppe" Lundin
DJ, Ljud & Ljustekniker
DJ, Ljud & Ljustekniker
-
Johan Olsson
- PAR-20

- Presentation: 17 år bosatt i Jönköping. Jobbar en del på fritiden med enklare ljusjobb, söker nu sommarjobb!
- Jonas Lundin
- PAR-30