Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wemworks har jag beställt en gång ifrån, jag blev riktigt besviken. DEn var så ful å hemsk att jag inte tordes visa upp den för min kund (jag har bilder)
Eller hade dom en praktikant som gjorde racken ...den var riktigt dålig samt att jag fick vänta säkert 4mån
Amadeus Production tillverkar flightcase enligt era önskemål. Vi bygger i förstaklassig björkplywood.Plywooden är laminerad. Alla case från oss är CNC frästa vilket borgar för hög noggranhet och passform.
Även inredningarna fräses i skum. Vi använder lister och beslag från bl a Adam Hall.
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?
Nicke Löfgren skrev:Wemworks har jag beställt en gång ifrån, jag blev riktigt besviken. DEn var så ful å hemsk att jag inte tordes visa upp den för min kund (jag har bilder)
Eller hade dom en praktikant som gjorde racken ...den var riktigt dålig samt att jag fick vänta säkert 4mån
Hehe måsste ha varit en praktikant.
Jag har steg rackar plus pack grisar från dom som jag är mycket nöjd med.
Jag håller med Jerkrot... Kolla med JOA Cases. När vi skulle ha många casar härom året så mailade jag runt till 7-8 tillverkare med ritningar och offertförfrågan. JOA hade klart bästa priset. Vi har ju netto från "de större tillverkarna" också men vill minnas att JOAs pris var 50% billigare än Haparanda-netto, så det var inte lite det skillde. Och man ser ingen skillnad... De använder bara bra material. Vi blev kanonnöjda!
Vi har även flera lådor som Spectrum byggt och de är bra byggda de också.
Vet att Axyd är ett relativt nytt företag men jag har ett case som Eric på Axyd byggt för ca 10-12 år sedan, den är hel fortfarande..
Bara går och går, eller rättare sagt blir buren då den saknar hjul:-( www.axyd.se