Jag har precis sålt mina, men nu efterfrågar köparen en manual, vilket jag inte har.
Inte heller Bella som var generalagent har nån. Kan det finnas nåt ex nånstans ute i
skogarna?
Genius Quasar
- Emil Brolin
- PAR-64

- Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
- Kontakt:
-
Mattias Carlsson
- PAR-64

- Kontakt:
Re: Genius Quasar
Vad behöver han manual till?
Tror dem tar upp 5 dmx kanaler, en kanal ha ingen funktion, tror det är kanal ett, Verkar vara samma dmx schema som genius nexus och genius motorspot, genius nexus har roterande gobos som ligger på kanal 1 men quasar ha inte roterande gobos så därför används inte kanal 1 på dem. Kanal 2 gobos, 3 färg, 4 pan och 5 tilt om jag inte minns fel
Jag har både genius nexus 2, genius motorspot och genius quasar och alla ha i princip samma dmx schema, gobos, färger och allt så dem funkar bra med varann
Har han frågor kan han kontakta mig om han vill
Tror dem tar upp 5 dmx kanaler, en kanal ha ingen funktion, tror det är kanal ett, Verkar vara samma dmx schema som genius nexus och genius motorspot, genius nexus har roterande gobos som ligger på kanal 1 men quasar ha inte roterande gobos så därför används inte kanal 1 på dem. Kanal 2 gobos, 3 färg, 4 pan och 5 tilt om jag inte minns fel
Jag har både genius nexus 2, genius motorspot och genius quasar och alla ha i princip samma dmx schema, gobos, färger och allt så dem funkar bra med varann
Har han frågor kan han kontakta mig om han vill
- Emil Brolin
- PAR-64

- Presentation: DJ & Ljusnisse i Sundsvall med omnejd..
- Kontakt:
Re: Genius Quasar
Jag vet inte heller vad han vill ha en manual till, men han frågade, så here it is..
Han kan fråga mig också..
En kanal är dimmer på dem..
Han kan fråga mig också..
En kanal är dimmer på dem..