Känns ändå lite konstigt eftersom att de svarat ganska fort (iaf mycket inom 1-2dgr) på mina andra mail, men sen jag skickade tillbaka lampan har de inte svarat.
Eftersom det var lagom till att det var sista dagen på fakturan så betalade vi inte för den lampan vi skickat tillbaka. Eller vi och vi, pappa sköter betalningen och han valde att göra så. Även han har försökt maila och ringa, men inte fått svar.
PROBLEM med Eurolite TS-2
-
Mikael Lidgard
- PAR-20

- Presentation: Nybörjare på ljusteknik. Tycker det är roligt, och funderar på att skaffa scanners och dmx-ljusbord
-
Mikael Lidgard
- PAR-20

- Presentation: Nybörjare på ljusteknik. Tycker det är roligt, och funderar på att skaffa scanners och dmx-ljusbord
Re: PROBLEM med Eurolite TS-2
Har nu äntligen fått svar från serviceavd. De skickar en ny lampa från Tyskland inom 1-2dgr, den kommer till Sverige inom 5-6dgr, så jag bör ha den inom 14 dagar.
Skönt att veta. Även om deras service inte är den bästa. Men det är väl sånt man får räkna med med lågprisföretag.
Skönt att veta. Även om deras service inte är den bästa. Men det är väl sånt man får räkna med med lågprisföretag.