perfekta soundcheck CDn?

Här kan du diskutera andra frågor rörande ljud & musik som inte passar in i någon av ovanstående kategorier.
Jakob Berg
PAR-20
PAR-20

Inlägg av Jakob Berg »

Jag skämtar inte
illuminate

Bullen Lagerbielke
PAR-36
PAR-36
Kontakt:

Inlägg av Bullen Lagerbielke »

Jakob Berg skrev:Finns bara en regel: Alla som soundcheckar med toto, steely dan eller eric claptons unplugged måste DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Fast värst är nog ändå Donald Fagen, har knäckt sönder ett gäng Cd'n i mina dar. Eller Dire Straits.

Per Johanson
PAR-64
PAR-64

Inlägg av Per Johanson »

Jakob Berg skrev:Finns bara en regel: Alla som soundcheckar med toto, steely dan eller eric claptons unplugged måste DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Moget.
When you play music in a room designed for basketball, you take your chances. -Frank Zappa

Användarvisningsbild
Tobbe Friberg
PAR-36
PAR-36
Kontakt:

Inlägg av Tobbe Friberg »

Jacob... Med tanke på att du skriver i din profil att du frilansar och har 4 år i branchen så kanske man inte ska hota ljudtekniker till livet....

Med tanke på vad du skriver så skulle jag jobba med dig skulle jag bara spela toto, steely dan och eric clapton....
[ Your lips, My ass.... They should meet.... ]

Mikael Thieme
PAR-64
PAR-64
Presentation: Ljudtekniker med nyfikenhet och resvana.

Inlägg av Mikael Thieme »

Om ljudteknikerns val av soundcheckmaterial kan bli en så stor fråga, så kan man ju konstatera att ljusfolk måste ha en extremt tillrättalagd och harmonisk tillvaro i övrigt. :wink:

Skriv svar