Säkerhetsguide för evenemang
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
Säkerhetsguide för evenemang
Räddningsverket har i samverkan med Rikspolisstyrelsen tagit fram en säkerhetsguide för evenemang som främst riktar sig till arrangörer i både ansvarsställning och som planerare, medarbetare, utbildare inom evenemangssäkerhet samt tillståndsmyndigheter som exempelvis polis, sjukvård, räddningstjänst, miljö- och hälsa
- Bilagor
-
- Säkerhetsguide.pdf
- (3.86 MiB) Nerladdad 765 gånger
-
Anders Brandén
- PAR-46

- Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
- Kontakt:
Bra initiativ av regeringen, intressant läsning! Bra också att den finns tillgänglig gratis.
Finns det förövrigt något som Bullen inte är insyltad i idag? Av med hatten för en mycket erfaren och duktig tekniker!
Finns det förövrigt något som Bullen inte är insyltad i idag? Av med hatten för en mycket erfaren och duktig tekniker!
Anders Brandén - "Friends don't let friends use Behringer"
andersbranden.wordpress.com
andersbranden.wordpress.com
-
Jakob Carlsson
- PAR-64

- Presentation: Kille från Lund som läser informatik och jobbar som ljud- och ljustekniker när tillfälle ges.
- Jonas Larsson
- ljudoljus.net admin

- Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
-
Bullen Lagerbielke
- PAR-36

- Kontakt:
-
Jakob Carlsson
- PAR-64

- Presentation: Kille från Lund som läser informatik och jobbar som ljud- och ljustekniker när tillfälle ges.
Fick mitt ex två dagar efter att jag beställde och då beställde jag den runt 20-tiden på kvällen. Du beställer den från Räddningsverket på www.srv.se betalar mot faktura men den fakturan har jag inte sett röken av.Jonas Larsson skrev:Verkar mycket vettig, men lite segt att sitta och läsa över 200 sidor PDF, så det fick bli ett pappersex för 250:- i stället.
Har du fått ditt ex Jakob, varifrån beställde du?
-
Alex Nilsson
- PAR-20

- Presentation: Ljustekniker i Hässleholm, Skåne. Studerar musikproduktion på Ljud och Bildskolan i Kristianstad.
Re: Säkerhetsguide för evenemang
Egentligen en ganska onödig bump, men jag beställde ett exemplar helt kostnadsfritt tidigare i veckan och fick hem det idag. Otroligt intressant! Behövde inte ens betala frakten.