Säkra trossen med vad ?
Säkra trossen med vad ?
Tänkte höra efter vad ni använder för prylar för att säkra tross och annan utrusting som flygs med motor eller block. Är det steels som gäller ? Och hur ska man helst rigga steelen mellan punkten och den hängande trossen ? Har sett att det finns kättningar med krok i båda ändar. Är det något som kan användas till detta istället för steels ?
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
- Eric Hising
- PAR-36

- Presentation: Frilansande ljudtekniker som gjort både det ena och det andra...... och det tredje.
- Kontakt:
- Nicke Löfgren
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
-
Axel Trygg
- PAR-20

-
Christoffer Carpvik
- PAR-64

- Presentation: ........................................
Axel, vill du veta varför så finns de en lång lång tråd nånstans som handlar om det. Jag nicke, vi måste vara så kinkiga, och de vet du om.
Maze, jag rekommenderar att du omedelbart skickar ett pm till magnus jerkrot eller Jonas larsson med ditt riktiga namn samt skrivet en presentation, efter det är det dags att börja diskutera o fråga här på forumet.
Maze, jag rekommenderar att du omedelbart skickar ett pm till magnus jerkrot eller Jonas larsson med ditt riktiga namn samt skrivet en presentation, efter det är det dags att börja diskutera o fråga här på forumet.
//Carpvik