Aktivt PA, lite värderingshjälp

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Lars Löfvenhamn
Rookie
Rookie
Presentation: Musiker på hobbynivå, sexsträngat. Tar gärna kraven till högre höjder än vad plånboken mäktar med, men det är väl inget nytt. :-)

Aktivt PA, lite värderingshjälp

Inlägg av Lars Löfvenhamn »

Hej gott folk.

Ja, PA är inte något man handlar med till vardags, så jag vänder mig till er här då jag behöver lite hjälp här med att värdera det jag hade tänkt sälja. Systemet består av 2 x 15" basar och 2 x 12" toppar på 1500w per sida. Stegen och delningsfiltrerna sitter i basarna. Märket är Ohm och systemet heter PS Active Loudspeaker System.

Bild

Tycker de låter bra för sin ålder och det är absolut inget fel på dem, utan de skall bort p.g.a nyinvestering.

Behringerprylarna,16 kanalsmixer, 2 st autocomb, 1 st Ultraflex exciter samt ett mindre bra Alesis Quadraverb, är "fås med på köpet" prylar, har inte förväntat mig någon jätte peng på dem.

Tacksam för svar.

Mvh

Lars Löfvenhamn

Mattias Carlsson
PAR-64
PAR-64
Kontakt:

Re: Aktivt PA, lite värderingshjälp

Inlägg av Mattias Carlsson »

Jag har ett exakt likadant ohm system, trodde knappt nån fler hadde det längre än jag, haha

jag kan va intresserad om priset är rätt

Lars Löfvenhamn
Rookie
Rookie
Presentation: Musiker på hobbynivå, sexsträngat. Tar gärna kraven till högre höjder än vad plånboken mäktar med, men det är väl inget nytt. :-)

Inlägg av Lars Löfvenhamn »

Fasen, nu vill jag ju köpa ditt ju. 8O

Ja, jag är ju rätt okunnig beträffande andrahandsvärdet på dessa tingestar så jag får tyvärr be dig bjuda.
Får väl se om jag jublar eller knyter näven i fickan. :wink:

/Lars Löfvenhamn

Mattias Carlsson
PAR-64
PAR-64
Kontakt:

Inlägg av Mattias Carlsson »

Svara du inte på PM?

Skriv svar