Vad anser ni är rimligt pris för 2st RCF ART325:or om man kommer över några. Som är max 6 mån gamla.
/// Johan
Rimligt pris?
-
Tommy Pettersson
- PAR-56

- Presentation: Minst 40 tecken beskrivning av dig själv
-
Christoffer Carpvik
- PAR-64

- Presentation: ........................................
-
Gustaf Tydén
- PAR-64

- Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................
- David Wennberg
- PAR-64

Jag tror att det är ganska få som vill kränga såna här lådor begagnat faktiskt.
Det är åtminstone så om man tittar efter Camco Vortex 6 begagnat exempelvis, de har inte droppat så mycket i pris. Däremot går det säkert att köpa ART 300A billigt, fast då låter det säkert inte lika snyggt, och väger säkerligen mer.
Studentföreningen jag är med i är på väg att köpa 325A som det ser ut, för övrigt. Verkar vara finfina lådor, jag har tyvärr inte hört dem än. Kanske blir det t.o.m. någon mindre modell, de verkar ha tillräckligt hög output nästan, och är smidiga!
Det är åtminstone så om man tittar efter Camco Vortex 6 begagnat exempelvis, de har inte droppat så mycket i pris. Däremot går det säkert att köpa ART 300A billigt, fast då låter det säkert inte lika snyggt, och väger säkerligen mer.
Studentföreningen jag är med i är på väg att köpa 325A som det ser ut, för övrigt. Verkar vara finfina lådor, jag har tyvärr inte hört dem än. Kanske blir det t.o.m. någon mindre modell, de verkar ha tillräckligt hög output nästan, och är smidiga!
KISS. Keep It Simple Stupid.
-
Gustaf Tydén
- PAR-64

- Presentation: Jag tycker om att grilla korv................................