Tejp för att fästa frontskum

Här kan du diskutera högtalare, monitorer, slutsteg mm.
Robert Tite
PAR-20
PAR-20
Presentation: Hej! Jag heter Robert Karlsson och jobbar med ljud vid företagsevent, konferenser, teater samt mindre konserter och festivaler med huvudinriktning mot livemusik. Själv eller med mitt team. Hyr även ut Ljud Ljud Backline och mindre Scener i Stockholmsområdet. Är trumslagare i grunden. Firman heter TITE AB och vi använder oss av märken så som; d&b Allen & Heath Martin JBL Yamaha Bose Sennheiser DPA Shure LAB Crown TAMA Sonor Ampeg Fender Black Magic

Tejp för att fästa frontskum

Inlägg av Robert Tite »

Hej!
Jag undrar var man får tag i smal Velcro/hook-tejp att tejpa på högtalarnas front.
Krokarna på tejpen ska haka tag i frontskummet.
Till d&b Q7

Hoppas nån kan hjälpa mig :)

Vänligen
Robert Karlsson

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Tejp för att fästa frontskum

Inlägg av Nicke Löfgren »

Biltema har

Robert Tite
PAR-20
PAR-20
Presentation: Hej! Jag heter Robert Karlsson och jobbar med ljud vid företagsevent, konferenser, teater samt mindre konserter och festivaler med huvudinriktning mot livemusik. Själv eller med mitt team. Hyr även ut Ljud Ljud Backline och mindre Scener i Stockholmsområdet. Är trumslagare i grunden. Firman heter TITE AB och vi använder oss av märken så som; d&b Allen & Heath Martin JBL Yamaha Bose Sennheiser DPA Shure LAB Crown TAMA Sonor Ampeg Fender Black Magic

Re: Tejp för att fästa frontskum

Inlägg av Robert Tite »

Hittar bara de som är 25 mm breda. Vill ha smalare.
Vet att man skulle kunna klippa, men skulle behöva de som har kraftigare krok/hook".
Återkommer med bild på de jag söker.

Skriv svar