Har ett system Sennheiser EW300 G2 i mycket bra skick.
Frekvens E BANDET
BUD eller kul byte.
IEM 300 G2
-
Walter Andersson
- PAR-30

- Inlägg: 163
- Blev medlem: ons 11 jan 2006, 17:58
- Ort: Karlskrona
- Kontakt:
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster

