Konferensmikrofoner (svanhals) - ca 15 st med on/off-knapp, för bordsplacering vid konferenser
Portabel hörslinga för mindre konferens
Konferensmikrofoner och portabel hörslinga
-
Robert Tite
- PAR-20

- Presentation: Hej! Jag heter Robert Karlsson och jobbar med ljud vid företagsevent, konferenser, teater samt mindre konserter och festivaler med huvudinriktning mot livemusik. Själv eller med mitt team. Hyr även ut Ljud Ljud Backline och mindre Scener i Stockholmsområdet. Är trumslagare i grunden. Firman heter TITE AB och vi använder oss av märken så som; d&b Allen & Heath Martin JBL Yamaha Bose Sennheiser DPA Shure LAB Crown TAMA Sonor Ampeg Fender Black Magic
-
Kristoffer Engvall
- PAR-20

- Presentation: Upplev - Ljud - Ljus - Event
Tillhandahåller helhetslösningar till stora som små evenemang.
Placering Skaraborg med omnejd.
Re: Konferensmikrofoner och portabel hörslinga
Jag har några Audix USB12 svanhals som kopplas till USB,, tror det är totalt 6st om det är intressant.
Upplev - Ljud Ljus Event
-
Robert Tite
- PAR-20

- Presentation: Hej! Jag heter Robert Karlsson och jobbar med ljud vid företagsevent, konferenser, teater samt mindre konserter och festivaler med huvudinriktning mot livemusik. Själv eller med mitt team. Hyr även ut Ljud Ljud Backline och mindre Scener i Stockholmsområdet. Är trumslagare i grunden. Firman heter TITE AB och vi använder oss av märken så som; d&b Allen & Heath Martin JBL Yamaha Bose Sennheiser DPA Shure LAB Crown TAMA Sonor Ampeg Fender Black Magic
Re: Konferensmikrofoner och portabel hörslinga
Tjena Kristoffer!
Mickarna ska läggas ut i PA och jag behöver 14 st likadana.
Tack ändå
//R
Mickarna ska läggas ut i PA och jag behöver 14 st likadana.
Tack ändå
//R