Sitter och funderar på vad en A&H GL4 32ch 8/10Aux och 8grupper kan tänkas vara värd på beg. marknaden. Den är fräsch för sin ålder och har robust case med dog-house.
Är inte nyfiken på några fantasipriser utan vad som är rimligt att få. Kanske t.o.m. nån som är sugen på en GL4 och som kan tänka sig att lägga ett bud.
Det är kanske så att jag ska köpa upp en hög prylar men vill sälja iväg en del direkt som jag inte kommer att nyttja.
Tack för hjälpen boys!!
J
Vettigt pris på GL4 & GL4000???
-
Johannes Nordgren
- PAR-64

- Kontakt:
Vettigt pris på GL4 & GL4000???
Senast redigerad av 1 Johannes Nordgren, redigerad totalt 0 gånger.
We make good music sound great!
-
Lasse Johansson
- PAR-20

-
Johannes Nordgren
- PAR-64

- Kontakt:
Mixer!
Har redan fått 2svar på bordet, så det går säkert iväg om affären går igenom. =)
-
Johannes Nordgren
- PAR-64

- Kontakt:
Även GL4000 samt multi!
Halloj!
Arbetet med övertagandet fortskrider men jag vill ändå börja att nysta i ev. försäljning av en del av prylarna. Även ett A&H GL4000 32ch med case samt 1st 50m multi med 32ch samt 10 returer, trafobestyckad stagebox med monitorsplitt finns till salu.
Någon som kan tänka sig ett värde på dessa? eller kanske t.o.m. ett intresse att köpa??
Mors!
Arbetet med övertagandet fortskrider men jag vill ändå börja att nysta i ev. försäljning av en del av prylarna. Även ett A&H GL4000 32ch med case samt 1st 50m multi med 32ch samt 10 returer, trafobestyckad stagebox med monitorsplitt finns till salu.
Någon som kan tänka sig ett värde på dessa? eller kanske t.o.m. ett intresse att köpa??
Mors!