Dataskåp rackskåp

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
Jens Tompowsky
Rookie
Rookie
Inlägg: 14
Blev medlem: lör 01 nov 2008, 12:03
Presentation: Har i 30 års tid harvat på som musiker/skådis, ibland på heltid och ibland jämte ett vanligt jobb. Gick nyligen in i ett nytt projekt, att färdigställa en liten teater med ca 60 sittplatser. Hoppas jag kommer få väldans trevligt på gamla da'r.
Ort: Borås
Kontakt:

Dataskåp rackskåp

Inlägg av Jens Tompowsky »

Har ett dataskåp/rackskåp som jag tänker göra mig av med. Tyvärr hittar jag inte nycklarna men det är upplåst. Är också skadat galler i dörren på baksidan.
Annonsen ligger även på blocket men finns intresse här på forumet så får ni gärna buda.
Skåpet går på hjul och/eller med fötter. La ett pris på 1500:-.
Bilagor
rackskåp.jpg

Jens Tompowsky
Rookie
Rookie
Inlägg: 14
Blev medlem: lör 01 nov 2008, 12:03
Presentation: Har i 30 års tid harvat på som musiker/skådis, ibland på heltid och ibland jämte ett vanligt jobb. Gick nyligen in i ett nytt projekt, att färdigställa en liten teater med ca 60 sittplatser. Hoppas jag kommer få väldans trevligt på gamla da'r.
Ort: Borås
Kontakt:

Re: Dataskåp rackskåp

Inlägg av Jens Tompowsky »

http://www.blocket.se/alvsborg/Dataskap ... ?ca=16&w=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Oskar Johansson
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 92
Blev medlem: tis 04 dec 2007, 01:46
Ort: Linköping, Ryd (Från Ljungsbro)
Kontakt:

Re: Dataskåp rackskåp

Inlägg av Oskar Johansson »

Om jag ska vara lite pessimistisk så tror jag att du satt ett på tok för högt pris, skåp i perfekt skick brukar kosta allt ifrån några hundralappar ner till att man får det gratis om man hämtar det.

Jens Tompowsky
Rookie
Rookie
Inlägg: 14
Blev medlem: lör 01 nov 2008, 12:03
Presentation: Har i 30 års tid harvat på som musiker/skådis, ibland på heltid och ibland jämte ett vanligt jobb. Gick nyligen in i ett nytt projekt, att färdigställa en liten teater med ca 60 sittplatser. Hoppas jag kommer få väldans trevligt på gamla da'r.
Ort: Borås
Kontakt:

Re: Dataskåp rackskåp

Inlägg av Jens Tompowsky »

Kollade bara runt som hastigast när jag prissatte så du kan ha rätt, hoppas trots din pessimism på att få ett bud.

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 42 och 0 gäster