Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Nobody can see into the future, but one thing´s for sure - thanks to a groundbreaking new
development in loudspeaker design from NEXO, the concert stage will never look the same
again.
See it at PLASA 2010
Vad kan det vara, ny kulör på burkarna? ("the concert stage will never look the same again")
Capture Sweden kör som vanligt hårt i vårt lilla hörn i monter F29 i hall 1, i hörnet av super-baren i mitten! Då visar vi nya version 2.4 som släpps om en vecka med fantastisk prestanda och import av 3DS / OBJ med material, bland annat..
Presentation: Jag är 43 år och har varit i denna galna och roliga bransch sen 1990. Började min bana som ljud- och ljustekniker på Liseberg, Lisebergsteatern 1996-1999. Säljare på Primetec 1999-2015, det blev Mediatec 2009 i fusion med dåvarande Massteknik. Arbetat med fasta installationer sen 2006 och nu sen 2014 återfinns jag på DAV Partner AB, granne med Scandinavian Photo i Mölndal.
Gillar komplexa systemlösningar med integration av ljus, ljud, bild och styrteknik.