Jag kommer att vara ute i Stockholmstrakten delar av denna vecka och nästa med demo av Soundcrafts senaste serie i digitalmixersegmentet, Si-serien. Kan det vara av intresse att kika på detta bord, antingen ev ren nyfikenhet eller så kanske du vet med dig att du ska mixa på ett Si-bord snart, så har du chansen att kika på det i förväg.
http://www.soundcraftdigital.com/products/si3/
Hör av dig via PM eller skicka ett mail till martin@septon.se om när det skulle passa och kontaktuppgifter till dig.
(Om någon anser att detta är mer marknadsföring än av allmänt intresse så får ni ta bort detta inlägg)
Demo Soundcraft Si3 digitalmixer
-
Martin Schöld
- PAR-20

- Kontakt:
- Daniel Hall
- Rookie

- Presentation: äger en lju,ljus och scen firma i 10År, allt inom mobilascenen, vi är störst i skåne på mobilascenener
Re: Demo Soundcraft Si3 digitalmixer
hej
jag är intresserad av detta .men är du återförsäljare för septon ? jag är sj i skåne land
jag är intresserad av detta .men är du återförsäljare för septon ? jag är sj i skåne land
-
Magnus Gustafsson
- PAR-56

- Presentation: __________________________________________________
Daniel Hall skrev:men är du återförsäljare för septon ?
/MMartin Schöld skrev: martin@septon.se
- PAR-64

- Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet
-
Martin Schöld
- PAR-20

- Kontakt:
Det stämmer, jag jobbar på Septon i Stockholm.
Hör av dig till martin(a)septon.se eller ring kontoret på 08-628 26 00 så ska vi nog kunna hitta på något.
/Martin
Hör av dig till martin(a)septon.se eller ring kontoret på 08-628 26 00 så ska vi nog kunna hitta på något.
/Martin