Ramlösdagen

Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Kontakt:

Ramlösdagen

Inlägg av Marcus Sandberg »

Jag undrar vilken personal som va på Ramlösa dagen i Helsingborg i söndags. Jag va där med det största banet och de va mycket nöjda förutom vattnet som kom in på scen. Det personalen och hump på plats va mycket exemplariska och att riva alla notställ mm gick otroligt fort.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Det var United Audio Malmö som gjorde det, den enda jag vet som var där var Gurkan från light-tec!
Work sucks, send me on tour!

Marcus Sandberg
PAR-64
PAR-64
Presentation: Kör lite Frilandsjobb när jag inte är i/på eller under tågen och skruvar eller rent av växlar runt på tågen.
Kontakt:

Inlägg av Marcus Sandberg »

Fredrik Nilsson skrev:Det var United Audio Malmö som gjorde det, den enda jag vet som var där var Gurkan från light-tec!
Jo jag vet att det va UA och gurkan va där på dimmer. Men vikla de andra va vet jag inte.
http://www.ljudsystem.se" onclick="window.open(this.href);return false;

Användarvisningsbild
Fredrik Nilsson
PAR-64
PAR-64
Presentation: Theatertechnician, because Badass miracle worker is not an official job title!
Kontakt:

Inlägg av Fredrik Nilsson »

Du får hålla ut tills mr cucumber är tillbaka från semestern så ska han nog berätta!!!
Work sucks, send me on tour!

Skriv svar