Bullen award, glöm ej att nominera

Här kan du posta nyheter om vad som händer inom ljud & ljus världen.
Peppe Tannemyr
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 50
Blev medlem: tor 24 sep 2009, 15:23
Presentation: Peppe Tannemyr SSR/Beacon
Digigobos®, glasgobos och mediaservers (försäljning, konsulation)
3Dgrafik och mycket mer
Ort: Stockholm

Bullen award, glöm ej att nominera

Inlägg av Peppe Tannemyr »

Bullen award som har Lifetime Achievement Award och Bullen Visionary Award som priser, Lifetime för den person som arbetat länge, varit förebild för många, inspirerat , samt Vision för den nye,kreative som börjar blomma eller visat nya vägar eller utmärkt sig speciellt.....kanske du vill nominera någon
du känner, jobbat med, etc

info@bullenawards.com är adressen att maila dina förslag till, med en motivering och kontakt till dom nominerade.

Pontus Lagerbielke aka Bullen var en person som många råkade på i branschen, enormt duktig och en mycket hjälpsam människa som tyvärr gick bort alldeles för tidigt. Han välvilja att ständigt utforska möjligheter och alltid ge en hjälpande hand är en av anledningarna till utmärkelserna :
LifeTime och Visionary

Före den 31:a Mars skall alla nomineringar ha kommit in och på LLB Mässan 5-7 Maj på Stockholmsmässan Älvsjö kommer pristagarna att få sina
utmärkelser på scen
Läs mer: https://www.bullenawards.com

Användarvisningsbild
Michael Christiansen
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 399
Blev medlem: sön 11 maj 2008, 11:12
Presentation: Nytt firma, nya bullar, fast...

Nuttin' has changed, fast ny firma och nytt namn, nya PAn, nytt ljus och med nytt roligt analog 80 tal's studio, podcast, radio, ASMR och ljuddesign puleri... Är du i Köpenhamn är jag din kompis, tolk, fikapolare, resurs och allmänt trevlig!
Väl mött!!

Men som alltid...

Jag tror på en bättre värld
Inga firmor som bjuder under varandra, kunder som betalar till tiden, teknik som funkar, musiker som snällt ber om mer tryck i lådan och inte välter pilsnern i samma, DJ's som lämnar tillbaka mina nålar efter bruk och inte askar på slippmats'en, DJ mixrar som alltid är torra från drinkar och crossfadern som aldrig blir böjd, kablar som inte blir skitiga och stagehands som inte repar lådorna och alltid fattar första gången. Inga LED's, inga MP3:or, no nonsense...
YES - WE CAN!
Ort: København - sydsverige

Re: Bullen award, glöm ej att nominera

Inlägg av Michael Christiansen »

Går det för sig, att nominera dig Peppe?

I min värld, tar du priset i alla kategorier!

Vi ses på LLB :D

Mvh Micke på Teaterlys i København
maximum bass - on all frequencies

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 5 och 0 gäster