Malmöfestivalen

Här kan du bidra med egna on tour historier ifrån arrangemang och läsa andras berättelser. Vem åker vad? vem levererar?, branschbloggar, träffar, gigghistorier mm.
Jakob Carlsson
PAR-64
PAR-64
Presentation: Kille från Lund som läser informatik och jobbar som ljud- och ljustekniker när tillfälle ges.

Malmöfestivalen

Inlägg av Jakob Carlsson »

Hittade ingen tråd alls som ens nämner ordet, så jag får starta en ny :-)

Vilka är det som kör Malmöfestivalen? (uthyrning av ljud, ljus och scen samt vilka som kör prylarna). Vet att UASL levererade till mölle-scenerna förra året och att Julius Scen & Event (eller vad just nu det företaget heter, Julius äger några stycken) levererade scen till stora scenen. Skulle vara trevligt att veta vad som hängde på mölle-scenerna och dom andra ställena. Vilka ska köra i år? Kommer man se någon från forumet där som man kan säga hej till och få reda på lite av det som hänger där i år?

Är mest intresserad av mölle-scenerna för det är den storleken på scen som jag brukar köra själv. Mölle 1 förra året hade riktigt fint ljus när S.P.O.C.K spelade med nästan hela taket fullt med moving heads som kändes som stjärnor i rymden :)

Anders Brandén
PAR-46
PAR-46
Presentation: Driver firma på fritiden och leker på jobbet. Systemar d&b och rattar FoH som en gud, men har halkat in lite i tv-svängen, på gott och ont. Håller till i Stockholm.
Kontakt:

Inlägg av Anders Brandén »

Spelade S.P.O.C.K förra året? Bajsapa i så fall att man missade!
Anders Brandén - "Friends don't let friends use Behringer"
andersbranden.wordpress.com

Jakob Carlsson
PAR-64
PAR-64
Presentation: Kille från Lund som läser informatik och jobbar som ljud- och ljustekniker när tillfälle ges.