Sida 1 av 1
ExtremeLasers extreme dmx 232
Postat: ons 15 okt 2008, 19:17
av Lelle Ekebrink
Hej
Undrar om det är nån som känner till denna controller ?
sitter helt fast i programmeringen!!
Häls.
Lelle
Postat: ons 15 okt 2008, 20:37
av Andreas Staglianó
Ser ut som ett SGM pilot 2000 bord, dvs ladda ner en manual på
www.sgm.it gissar att mjukvaran är densamma, lycka till
Postat: ons 15 okt 2008, 22:02
av Lelle Ekebrink
Tack Andreas
Visst, det är precis samma mjukvara som i SGM pilot 2000
Manualen som följde med var en strippad version på 4 sidor....
Såg att Thomann tar 14000:- för SGM pilot 2000
ropade in den här på Ebay
för 209$ + frakt 60$ = 1800:- Sprillans ny !!!
Verkar som man har gjort ett klipp

Postat: ons 15 okt 2008, 22:09
av Nicke Löfgren
hehe....Coolt