Sida 1 av 1

ExtremeLasers extreme dmx 232

Postat: ons 15 okt 2008, 19:17
av Lelle Ekebrink
Hej

Undrar om det är nån som känner till denna controller ?
sitter helt fast i programmeringen!!

Häls.
Lelle

Postat: ons 15 okt 2008, 20:37
av Andreas Staglianó
Ser ut som ett SGM pilot 2000 bord, dvs ladda ner en manual på www.sgm.it gissar att mjukvaran är densamma, lycka till

Postat: ons 15 okt 2008, 22:02
av Lelle Ekebrink
Tack Andreas

Visst, det är precis samma mjukvara som i SGM pilot 2000 :D

Manualen som följde med var en strippad version på 4 sidor....

Såg att Thomann tar 14000:- för SGM pilot 2000
ropade in den här på Ebay
för 209$ + frakt 60$ = 1800:- Sprillans ny !!!
Verkar som man har gjort ett klipp :P :P

Postat: ons 15 okt 2008, 22:09
av Nicke Löfgren
hehe....Coolt