Capture 2019

Här kan du diskutera analoga, digitala, hårdvarubord, mjukvarubord mm.
Zion Merking
Rookie
Rookie
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 10 aug 2019, 18:22
Presentation: Jag är en 12 årig kille som gillar och håller på med proffetionelt ljus. Har gjort en del jobb både större och mindre jobb, blivit interjuvad i tidningar och i Svergies Radio. Kan även lite smått om ljudteknik osv....

Capture 2019

Inlägg av Zion Merking »

Jag har en plattform med några moving heads på som 4x4 uppritad i Capture. Finns det något sett att få den att både rotera och röra sig upp och ner med hjälp av DMX Movers/Rotetors? Alltså går det att att göra så att man både kan köra upp och ner med den samtidigt som den roterar med hjälp av DMX?

Andreas Bernström
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 47
Blev medlem: tor 19 sep 2013, 10:31
Presentation: Ljustekniker hos Hiresound i Falkenberg. Tänk om presentationer var valfritt.
Ort: Halmstad

Re: Capture 2019

Inlägg av Andreas Bernström »

Denna videon visar detta, visserligen i Polar versionen men det har inte ändrats vad jag vet om.
https://www.youtube.com/watch?v=5by9KptggLE" onclick="window.open(this.href);return false;

Zion Merking
Rookie
Rookie
Inlägg: 3
Blev medlem: lör 10 aug 2019, 18:22
Presentation: Jag är en 12 årig kille som gillar och håller på med proffetionelt ljus. Har gjort en del jobb både större och mindre jobb, blivit interjuvad i tidningar och i Svergies Radio. Kan även lite smått om ljudteknik osv....

Re: Capture 2019

Inlägg av Zion Merking »

Funkade! Tack så mycket!

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster