Dansmatta att hyra/ låna?

Här kan du diskutera tyger, textiler, backdrops, mattor mm.
Vincent Eklund
Rookie
Rookie
Inlägg: 26
Blev medlem: sön 07 jun 2020, 11:49
Presentation: Jag är en tonåring med stort intresse för ljud och ljus, men inte alltid med lika stort vetande för det. Ta mig inte fel dock, jag kan faktiskt en hel del.
Ort: Nacka

Dansmatta att hyra/ låna?

Inlägg av Vincent Eklund »

Hej alla!
Håller på och hjälper min gamla skola med lite ljus till en teater dom skall göra, tänker dock det hade varit riktigt sjysst att få ett svart scengolv. Måla är tyvärr inte ett alternativ så jag tänkte höra mig för om det är någon som har svart dansmatta att låna ut eller hyra ut till ett okej pris. Den skulle då behöva täcka en yta på ca 4x8 meter…

Angående datum och plats är det mellan 28 januari och 8 februari, i Stockholm

Eller om det finns någon som kommer på en annan idé…

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Dansmatta att hyra/ låna?

Inlägg av Jonas Larsson »

En engångsmatta på rulle kanske kan vara ett alternativ om det inte måste vara just dansmatta, utan om det bara är för att få det svart. De är ju på 2 m bredd.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Vincent Eklund
Rookie
Rookie
Inlägg: 26
Blev medlem: sön 07 jun 2020, 11:49
Presentation: Jag är en tonåring med stort intresse för ljud och ljus, men inte alltid med lika stort vetande för det. Ta mig inte fel dock, jag kan faktiskt en hel del.
Ort: Nacka

Re: Dansmatta att hyra/ låna?

Inlägg av Vincent Eklund »

Tack för tipset! Skall kika på det!

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster