Egna paneler med text Var beställa?

Här kan du diskutera casar, rack, racklådor, inredningar, plastcasar, överdrag, case/inventariemärkningar, gaffatejp mm.
Thomas Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 381
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 19:57
Presentation: Ljustekniker som tycker om ljud.. arbetat ett par år som ljustekniker både inom teater, show och turné både i Sverige och utomlands.. Har under de senaste åren börjat lära mig lite ljud också t.ex. att gainratten alltid sitter överst på ljudmixern och att lyckas få ett band att låta hyfsat ur ett PA.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Egna paneler med text Var beställa?

Inlägg av Thomas Nilsson »

Hej.
Jag skulle vilja ha några enstaka paneler med D-don (XLR PowerCon m.fl) som jag utformar layouten på själv, text och håltagning.
Är det någon som har några kontakter eller beställt från någon firma. Handlar om väldigt få paneler och alla har olika layout.

/Thomas

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Inlägg: 1880
Blev medlem: tis 15 jul 2003, 01:00
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!
Ort: Skövde

Re: Egna paneler med text Var beställa?

Inlägg av Jonas Larsson »

Du kan ju kolla med David om han har tid, vet inte hur mycket han har att göra: https://ljudoljus.net/viewtopic.php?f=11&t=15595

Annars är väl tipset den lokala gravyrfirman.
//Jonas - ljudoljus.net crew

Anders Åberg
Rookie
Rookie
Inlägg: 27
Blev medlem: fre 11 apr 2014, 10:11
Presentation: Gotlänning, egen företagare inom ljudteknik, turné och liveproduktioner.
Ort: Stockholm

Re: Egna paneler med text Var beställa?

Inlägg av Anders Åberg »

Kolla rack247. Där kan du enkelt göra kustompaneler med text. Nackdelen är att texten är printad och inte graverad.

Användarvisningsbild
Nicke Löfgren
PAR-64
PAR-64
Inlägg: 4323
Blev medlem: ons 09 nov 2005, 19:02
Presentation: En glad prick som gillar att må bra och leva livet

Re: Egna paneler med text Var beställa?

Inlägg av Nicke Löfgren »

Här kan du göra online , tanka ner ett program å sen är det bara rita å sen beställa

https://www.schaeffer-ag.de/en/

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster