Ljusproffs med säljsug

Här kan du söka personal för anställning eller tillfälliga uppdrag.
Håkan Berg
Rookie
Rookie
Inlägg: 9
Blev medlem: ons 05 jan 2011, 08:18
Presentation: Har jobbat inom branchens alla hörn som ljusman sedan 1992. Sedan feb 2013 är jag anställd av AC-ET (AC Lighting) i England som deras representant i Sverige. Vi säljer både ljus, ljud, video och rigging med flera exklsuiva agenturer enbart för den Svenska marknaden.
Ort: Trollhättan
Kontakt:

Ljusproffs med säljsug

Inlägg av Håkan Berg »

Engelska teknikgrossisten AC Entertainment Technologies Ltd (AC Lighting) söker ny säljtalang i Sverige. AC är en av världens ledande grossister med företag i USA, Asien, Frankrike och självklart England. Sedan 2013 har vi haft egen representation i Sverige via en "Regional Sales Representative" som otroligt framgångsrikt har byggt upp en bred kundbas.
Nu expanderar vi och söker ytterligare en representant.

Den vi söker bör ha ett brett kontaktnät i Sverige, kunnig på ljusteknik för scenbruk och älska kontakten med människor. Du kan vara kille eller tjej, bo i princip vart du vill i Sverige. Självklart reser du en hel del i tjänsten och du måste vara driven och självgående samt trivas med det. Du är i stora delar din egen chef och det innebär disciplin att planera och sköta ditt dagliga arbetet. Du backas upp av exportkontoret i England som ger dig världsklass support och ur den synvinkeln är du långt ifrån ensam.

Känner du dig träffad eller vet nån som skulle kunna passa och vara intresserad, skicka ett mail till hakan.berg@ac-et.com

Glad sommar!!

/Håkan Berg

Martin Söderberg
Rookie
Rookie
Inlägg: 2
Blev medlem: ons 15 jul 2015, 19:06
Presentation: Jobbar som servicechef på United Audio Starlight AB. Jag har jobbat med ljusteknik sen mitten av 80-talet.

Re: Ljusproffs med säljsug

Inlägg av Martin Söderberg »

Kvalar jag in kompis:-)

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 33 och 0 gäster