One Two Sales bjuder på Showcase i samband med NOTT 2008

Här kan du posta nyheter om vad som händer inom ljud & ljus världen.
Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!

Inlägg av Jonas Larsson »

Lördagen den 31/5 2008 håller One Two Sales ett showcase på Dansens Hus i Stockholm. Vi bjuder på stor produkt demonstration live tillsammans med Boogie Woogie Burlesque.

Vi vill göra något lite annorlunda. Nämligen visa de produkter vi representerar i dess rätta miljö. På scenen i en live situation. Eftersom vår produkt portfölj innehåller allt som kan behövas för att iscensätta en föreställning så väljer vi att göra just det! Och vad passar bättre än en show som Boogie Woogie Burlesque! En teatralisk show med stor spännvidd som låter oss visa vilka krav man kan ställa på modern teknik.

Vi kommer att göra en ljuddesign för Dansens Hus med högtalare från Meyer Sound. System tekniker från tillverkaren kommer att vara på plats för att förklara hur man gjort. Mixerbord från Yamaha används både för utljud och monitor.

Ljusdesign av Bullen Lagerbielke som omfattar många av de produkter vi representerar med bland annat rörligt ljus från Vari-Lite, konventionellt ljus, dimmers och ljusbord från ETC, m.m.

Även om du inte har möjlighet att besöka NOTT 2008 så är detta något du inte bör missa. En unik möjlighet att se vårt produktutbud Live och samtidigt avnjuta en spektakulär show.

Vi öppnar med välkomstdrink från 19.00 och startar showen 20.00.

Showen är givetvis gratis!

Anmäl dig via följande länk: http://event.redmarker.se/?id=196

VÄLKOMNA!

One Two Sales AB
Stockholm
08-54901830

Göteborg
031-251700

info@onetwosales.se
www.onetwosales.se
//Jonas - ljudoljus.net crew

Tobias Norrfors
PAR-46
PAR-46

Inlägg av Tobias Norrfors »

Men...inte världens bästa framförhållning.
Birdstreet Production

Användarvisningsbild
Jonas Larsson
ljudoljus.net admin
ljudoljus.net admin
Presentation: Startade upp och driver ljudoljus.net. Kontakta gärna mig om ni har frågor och funderingar så försöker jag hjälpa till. Hoppas ni ska trivs på forumet!

Inlägg av Jonas Larsson »

Nyheten har nämnts i Proscen, nr 1 2008 och kanske även i fler sammanhang, men visst, det är i sista minuten vi blev ombedda att lägga upp det här!

Förhoppningsvis upptäcker fler och fler företag att forumet är ett bra sätt att nå ut med information om nya produkter och happenings till intresserade mottagare!

LLB var också ute i sista minuten förra gången mässan begav sig, nu är man ute redan ett år i förväg med att informera på forumet, så det går åt rätt håll!
//Jonas - ljudoljus.net crew

Användarvisningsbild
Leif Baltazars
PAR-64
PAR-64
Presentation: Gammal DJ. Etablerad 1967. Fortfarande aktiv. Spelar allt, för alla, överallt!
Kontakt:

Inlägg av Leif Baltazars »

Tycker det är konstigt att mässor mm för folk i nöjesbranchen är lagda på helger. Det är väl då många av oss jobbar?
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?

I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I

Ulf Brynte
Rookie
Rookie
Kontakt:

Inlägg av Ulf Brynte »

Hej,
NOTT är ett evenemang riktad till teatertekniker. Mer information finns på www.sttf.se Från början var tanken med vårt showcase att den enbart skulle riktas till de som besöker NOTT. Men sen bestämde vi att vi gott och väl kan bjuda in även andra intresserade. Så jag är ledsen för den korta framförhållningen men ni är alla lika välkomna ändå.

MVH
Ulf Brynte

Användarvisningsbild
Gustaf Gagge
PAR-56
PAR-56
Presentation: Började med ljusteknik av en slump och jobbade extra med ljus och ljud under några år.
började på Dramatiska institutets (nuvarande Stockholms Dramatiska Högskola) Teater Teknik program.
fortsatte där jobba extra med ljus på flera teatrar runt om i stockholm.
Sedan jag gick ut har jag jobba proffisionellt med Ljus och video,
Några av de arbetsplatser jag jobbat på: Södrateatern, Dramaten, Stockholms Stadsteater, Teater Galeasen, SUTODA och Lumination of Sweden

Inlägg av Gustaf Gagge »

Leif Baltazars skrev:Tycker det är konstigt att mässor mm för folk i nöjesbranchen är lagda på helger. Det är väl då många av oss jobbar?

NOTT 08 börjar den torsdagen den 29 maj

Användarvisningsbild
Leif Baltazars
PAR-64
PAR-64
Presentation: Gammal DJ. Etablerad 1967. Fortfarande aktiv. Spelar allt, för alla, överallt!
Kontakt:

Inlägg av Leif Baltazars »

Såg det på nätet. Skall försöka åka ner... :-)
Den som uppfann arbetet kan inte ha haft någonting att göra?

I http://www.djbudda.se" onclick="window.open(this.href);return false; I http://www.google.se" onclick="window.open(this.href);return false; I

Skriv svar