Teatermygga

Här kan du diskutera mikrofoner, trådlösa system, DI-boxar mm.
Åsa Dahlgren
Rookie
Rookie
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 07 dec 2020, 16:17
Presentation: Hej!
Jobbar med Improvisationsteater! I Corona-tider har vi gått över till att sända digitalt istället för live och utan mikrofoner. Så nu söker jag en teatermygga. :)

Teatermygga

Inlägg av Åsa Dahlgren »

Hej!

Jag letar efter en beige teatermygga som passar till Sennheiser XS. SK 20. Någon som vet var jag kan hitta en att hyra billigt eller köpa begagnat? Vi har en sändare, men behöver själva headmic/myggan, som är beige och går att tejpa på kinden.

Vi live-streamar teater nu i Corona-tider, har låg budget då vi kämpar för överlevnad. Därför är det inte intressant eller möjligt att köpa nya och bättre system i nuläget.

Nära Stockholm!

Med vänlig hälsning,

Åsa Dahlgren

Thomas Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 381
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 19:57
Presentation: Ljustekniker som tycker om ljud.. arbetat ett par år som ljustekniker både inom teater, show och turné både i Sverige och utomlands.. Har under de senaste åren börjat lära mig lite ljud också t.ex. att gainratten alltid sitter överst på ljudmixern och att lyckas få ett band att låta hyfsat ur ett PA.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Teatermygga

Inlägg av Thomas Nilsson »

PM skickat

Åsa Dahlgren
Rookie
Rookie
Inlägg: 2
Blev medlem: mån 07 dec 2020, 16:17
Presentation: Hej!
Jobbar med Improvisationsteater! I Corona-tider har vi gått över till att sända digitalt istället för live och utan mikrofoner. Så nu söker jag en teatermygga. :)

Re: Teatermygga

Inlägg av Åsa Dahlgren »

Hej!

Jag hittar inte ditt PM.

:)

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster