IEM 300 G2
Postat: tor 23 feb 2012, 11:04
Har ett system Sennheiser EW300 G2 i mycket bra skick.
Frekvens E BANDET
BUD eller kul byte.
Frekvens E BANDET
BUD eller kul byte.
För dig som är intresserad av professionell ljud & ljusteknik
https://ljudoljus.net/