Global Truss F34C21 90° hörn säljes

Har du prylar liggandes som du vill bli av med? Här kan du sätta ut dina säljes annonser!
Thomas Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 381
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 19:57
Presentation: Ljustekniker som tycker om ljud.. arbetat ett par år som ljustekniker både inom teater, show och turné både i Sverige och utomlands.. Har under de senaste åren börjat lära mig lite ljud också t.ex. att gainratten alltid sitter överst på ljudmixern och att lyckas få ett band att låta hyfsat ur ett PA.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Global Truss F34C21 90° hörn säljes

Inlägg av Thomas Nilsson »

Hej.
Har 2 st 90 graders hörn över.
Fabrikat Global Truss
Modell: F34
Hörn: C21 (90grader)

8 koner, 16 sprintar och 16 R-clips följer med.

Säljes för 3.000,- exkl moms

Finns i Stockholm

Pelle Widell
PAR-20
PAR-20
Inlägg: 92
Blev medlem: tor 09 aug 2018, 19:51
Presentation: Gammal DJ från Skåne under 80-90 talet. Installerat ljud/ljus på flera diskotek och kört portabelt.
Ort: Stockholm

Re: Global Truss F34C21 90° hörn säljes

Inlägg av Pelle Widell »

Är dom nya? Med tanke på att 2 nya kostar 3 800 hos Tysken…

https://www.thomann.de/se/stairville_4p ... ltruss.htm

Calle Bäck
Rookie
Rookie
Inlägg: 4
Blev medlem: tis 01 dec 2020, 09:38
Presentation: Calle Bäck heater jag och driver Joyvoice som är körer över hela Sverige.
Jag arbetar också som ljudtekniker och hyr ut Adamson, DPA, Blackmagic och andra märken för Live och Broadcast.

Re: Global Truss F34C21 90° hörn säljes

Inlägg av Calle Bäck »

Finns dom kvar?

Thomas Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 381
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 19:57
Presentation: Ljustekniker som tycker om ljud.. arbetat ett par år som ljustekniker både inom teater, show och turné både i Sverige och utomlands.. Har under de senaste åren börjat lära mig lite ljud också t.ex. att gainratten alltid sitter överst på ljudmixern och att lyckas få ett band att låta hyfsat ur ett PA.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Global Truss F34C21 90° hörn säljes

Inlägg av Thomas Nilsson »

Hej. Ja dom finns kvar.
/Thomas

Thomas Nilsson
PAR-46
PAR-46
Inlägg: 381
Blev medlem: lör 22 jul 2006, 19:57
Presentation: Ljustekniker som tycker om ljud.. arbetat ett par år som ljustekniker både inom teater, show och turné både i Sverige och utomlands.. Har under de senaste åren börjat lära mig lite ljud också t.ex. att gainratten alltid sitter överst på ljudmixern och att lyckas få ett band att låta hyfsat ur ett PA.
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Global Truss F34C21 90° hörn säljes

Inlägg av Thomas Nilsson »

Bump
Nytt pris 2.500 kr ex moms för båda
/Thomas

Skriv svar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 16 och 0 gäster